Search
Close this search box.

Így cserélte 4 nap alatt az órámat az Apple – AppleCare+ biztosítás

Körülbelül 2020 év végén írtam az első cikket az Apple biztosításáról. Akkor Londonban addig noszogattam az eladót, hogy végül megkötötték nekem. Az elsőre nem olcsó AppleCare+ (egy iPhone esetén például 100.000Ft-ról beszélünk) 2 éves biztosítást ad, tehát rögtön letudtam azt a problémát, hogy tokban vagy fóliában tartsam ezt a gyönyörű telefont.

De mi történik, ha baleset éri a készüléket, hogyan érvényesítsük az AppleCare+-t? Erre ad választ az alábbi vendég-blogger cikk, amiben Zsiraph meséli el, hogy hogyan jött ki a futár, majd cserélte ki neki az Apple az óráját 4 nap alatt!

A cikketek hatására és segítségével majdnem 2 éve vettem AppleCare+-t az akkor vásárolt Series 6 LTE-s Watch-omhoz.

Most jól is jött, mert csúnyán összetört az óra. Eddig ugye az volt az ügymenet, hogy az eszközt hivatalos Apple szervizbe kell vinni és ők intézik, de én a távolság miatt (Pécsről csak ezért utazni annyira nem kényelmes) inkább más utat választottam.

Felhívtam a magyar Apple Támogatás telefonszámát, elmondtam, hogy összetört a Watch, van AppleCare+ és megkérdeztem, most mi a teendő.

Az ügyfeles nagyon segítőkész volt, Lokátorban kitöröltük az órát a telefonról (konkrétan távoli vezérléssel ő csinálta, láttam a piros egérkurzort az iPhone-omon), és elindította a javítási folyamatot – jelezte, hogy úgy látja, hogy nem kell fizetnem semmit, mindent áll az AppleCare+.

És akkor a timeline:

  1. Hétfőn beszéltem telefonon az Apple Támogatással.
  2. Kedden hozta a UPS a dobozt, amibe bele kellett raknom a törött, kitörölt Watch-ot, és ezt egyből vitte is vissza a cseh központba.
  3. Szerdán jött az email, hogy megkapták, megvolt a diagnosztika, cserekészüléket fognak küldeni.
  4. Csütörtökön pedig hozta a DHL a brüsszeli raktárból a 0 km-es, idén januárban gyártott Series 6 LTE órát.

Semmi extrát nem kellett fizetnem, nagyon flottul ment minden, küldtek emailt mindenről (például hogy mi lesz az új készülék sorozatszáma és IMEI-száma). Az új Watch-on továbbra is él az eredeti AppleCare+, nem is kérdés, hogy hosszabbítok-e rajta (főleg hogy már az évi 2 véletlen sérülés korlátot is kivették, már korlátlan)!

Legyen neked is AppleCare+ biztosításod!

 

 
0
    0
    A kosarad üresVissza a boltba